Hallo, ik heb al vaker over haar geschreven,Nanda,de jonge kruising-windhond die we uit het asiel hebben.Als je op het forum Lief en Leed naar "Het verhaal van Nanda" gaat kun je het allemaal lezen.
Nu is het zo dat ze gevonden op een vuilnisdump op 8 april 2006,door een D.A. geschat waren op ongeveer een half jaar.Het asiel in Maasmechelen, waar wij haar
vervolgens adopteerden beweerden dat ze pas drie maanden was,maar daar trapte mijn D.A. niet in omdat ze haar gebit al volledig gewisseld had.Al met al zou Nanda dus nu een jaar moeten zijn.Ze is op 11 september voor het eerst loops geweest,en bij de laatste keer wegen bij de D.A. nu drie weken geleden woog ze 15.05 kg.Alleen hebben mijn vriend en ik het idee dat ze nog steeds aant groeien is, met name deze week hebben we dat weer...Ik dacht altijd dat (de meeste) teefjes voor hun eerste jaar loops werden, en dat honden groeien (schofthoogte) tot een jaar, en daarna enkel nog iets in breeddte of omvang kunnen groeien? Als ze nog groeit, is ze dan niet jonger?