Auteur Topic: Mastocytoom (tumor) = mastceltumor bij hond, Varimune en Omegamatrix?  (gelezen 34357 keer)

Zandman

• Gast
Bij mijn hond Sammy, Labrador van 8 1/2 jaar, is een kwaadardige tumor, mastycytoom graad II (linker achterpoot), een soort huidtumor is geconstateerd voor 2 weken terug.

De tumor is niet geheel verwijderd (zit nog voor een deel in het spierweefsel) en de wond moet nog steeds helen. (na het verwijderen van de tumot te weinig vel over om het gat te kunnen sluiten met hechtingen en krammen) Moet nu met wild vlees dicht gaan.

Graag wil ik weten of dit iets is voor de behandeling met Varimune, waar op de website over geschreven wordt door dierenarts Klaver!

Is het mogelijk dat zij dan behandeld kan worden met de alternatieve natuurlijke wijze die u beschrijft? Of geldt dit voor specifieke kwaadaardige kankervormen, zoals mastocytomen?

Ze is nog niet vermagerd e.d. en ik weet ook niet of de lever of longen zijn aangetast.

groeten,
Lenny Zandman
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2011, 20:31:52 door klaver4dieren »

Peter Klaver, d'art DN

• Gast
Re: Mastocytoom (tumor) bij hond, Varimune?
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2004, 17:26:09 »
Tumorbehandeling bij de hond is mogelijk met onze producten. Helaas kunnen wij nog geen harde uitspraken doen over het effect, maar bij honden zijn die beter dan bij katten.

Maar er zijn honden met een niet te opereren kwaadaardige tumor genezen na deze therapie. (zie verder in dit verhaal) Ook zijn er in Nederland diverse Academische Ziekenhuizen aan de gang om diverse behandelmethoden te evalueren met deze producten bij mensen!

Voor uw mastycytoom in de graad II weet ik niet in hoeverre we iets doen kunnen, mede omdat ik de hond niet gezien heb!

De producten hebben heel weinig of geen bijwerking en kunnen daarom ook zonder problemen worden gecombineerd met andere therapien zoals chemokuur en bestraling! Sterken nog, uit de literatuur blijkt dat deze producten het resultaat van bestraling sterk verbetert, evenals chemokuur.

Overgenomen van een ander bericht:

Met de producten / voedingssupplementen van Rejevenal (zie www.rejuvenal.com <http://www.rejuvenal.com> ) kunnen we het immuunsysteem van uw hond stimuleren. Bij mensen, muizen en honden is gebleken dat dit een
aantal gevallen werkzaam is geweest tegen kanker en virusinfecties.

Onze behandeling voor een hond met virale infecties / verzwakt immuunsysteem
is een combinatie te geven van dagelijks:

1. Rejuvenal Omega-Matrix Haaienolie in een capsule. Dit smaakt naar vis en de capsule kan worden lekgeprikt en dan in de bek gespoten of over het voer van de hond worden gedruppeld.

2. Rejuvenal Varimune, bevat het Haaienkraakbeen (515 milligram poeder) met daarin 35 microgram Immuno+Peptide. Deze peptide zit normaal in het haaienbloed, maar is geïsoleerd en wordt nu nagemaakt. Daarvoor zijn geen haaien nodig, wel voor het kraakbeen.

Dit wordt gegeven voor minimaal een maand, dan overleggen we weer hoe het met de gezondheid van uw hond gaat!

De kosten voor de behandeling van een hond zijn ongeveer 1.50-2.50 euro per dag =
30-60 euro per maand voor een hond van rond de 25 kilo, 2.50 euro /dag voor een hond van 40 kilo.

Peter Klaver, dierenarts voor tumoren bij hond en kat
Bestellen Varimune en Omegamatrix: info@klaver4dieren.nl

Peter Klaver, dierenarts voor tumoren
Dierenkliniek Klaver4dieren - Westerhuis
Dalwagen 29c
6669 CA Dodewaard (Gld)
www.kliniek-klaver4dieren.nl
Afspraken maken op 0488-410040

« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 21:26:40 door klaver4dieren »

Zandman

• Gast
Re: Mastocytomen (tumor) bij hond, Varimune?
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2004, 15:52:22 »
Is het ook mogelijk dat ik Sammy de Omega Matrix rechtstreeks toedien met capsule en al?

Ze vindt het lekker!

Ze is nog net zo vitaal of misschien iets vitaler nu ze het 2 weken tot zich neemt.

Alvast dank,

Groeten Lenny Zandman

« Laatst bewerkt op: 26 januari 2005, 22:17:31 door klaver4dieren »

Erik Richter

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2004, 02:32:55 »
Ik hoorde ik in Wenen dat een (mensen-)arts ook daar een hond met diverse tumoren behandelt met de Varimune/OmegaMatrixcombinatie. En met goed gevolg. De hond had niets meer te gaan, maar leeft nog steeds!!!!!!!!!

En nu al 2 maanden langer dan voorzien. Weer een resultaat erbij. (Duitse herder, 9 jaar, hersentumor inwendig, gebruikt nu 1+1. De dosering wordt nu naar 4+4 gebracht.

De Herder was echt opgegeven, had hooguit nog 1 of 2 weken te gaan. Is vastgesteld met hersenscan.) Leeft nu na 2 maanden nog steeds!!!

Erik Richter,
www.rejuvenal.nl
« Laatst bewerkt op: 26 november 2004, 15:14:21 door klaver4dieren »

Lenny Zandman

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2 november 2004, 02:35:55 »
Beste Peter,

Sammy is stabiel. Ze gaat gewoon mee met de roedel en rent. Ze wil nog altijd iedereen voor zijn.
Meestal is ze hierna wel moe, maar soms ook niet! Het is voor mij moeilijk in te schatten wat de medicijnen doen.

Ze krijgt nu van ieders 3 x daags. De capsules eet ze met capsule en olie geheel op en de Varimune verspreid ik over het eten.

Sammy slikt vandaag precies 1 maand de medicijnen!

Algeheel beeld:
-De wond is op een klein stukje na dicht (op advies van Erik-Alexander Richter olie op wond gesmeerd).

Rond de wond blijft de huid en haren donkerder dan de vacht?? Komt dit door de tumor?
-2 blauwe plekken achter op de tong? had jij dit al gezien dan?
-ze speekselt minder
-ze eet na hartelust en drinkt matig (voorheen ook)

Lenny
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2005, 22:11:38 door klaver4dieren »

Peter Klaver, d' rts

• Gast
Re: Mastocytoom (tumor), Varimune?
« Reactie #5 Gepost op: 3 november 2004, 19:54:47 »
Voor de mensen die deze dicussie volgen op het forum:

Ik ben gisteren weer bij deze hond Sammy geweest.

De wond is mooi gesloten en de restant van de tumor lijkt verdwenen. Ook glimt de hond mooi en neemt weer toe in gewicht!
Of dit nu alleen van de Varimune en Omegamatrix komt, durf ik nog niet te zeggen, maar het is wel bemoedigend dat deze hond zo is opgeknapt.

We bljven deze hond volgen en hij blijft de producten Omegamatrix en Varumune gebruiken,

Peter Klaver, dierenarts
(bellen kan ook naar 06-51 33 59 56 en als u uw naam en telefoonnummer inspreekt, bel ik terug!)

Wilt meer informatie over het gebruik van de producten voor uw eigen huisdieren, hoor ik dat graag (info@klaver4dieren.nl), maar u kunt ook kijken op www.rejuvenal.nl voor informatie over de producten!

Bestellen Omegamatrix en Varumune: info@klaver4dieren.nl

Peter Klaver, dierenarts voor tumoren
Dalwagen 29c
6669 CA Dodewaard (Gld)
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 21:27:13 door klaver4dieren »

klaver4dieren

• DIERENARTS EXOTEN, WILDLIFE EN HOBBYVARKENS
  • Forum Administrator
  • Superbeest
  • Peter Klaver, dierenarts exoten en wildlife
    • D'arts hond, kat, exoten, wildlife en hobbyvarkens, s
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2004, 15:22:04 »
Kwam binnen bij Peter Klaver, dierenarts Dierennieuws en adviseur voor tumoren bij honden, katten en knaagdieren!

Bij onze hond kruising Friese stabij x Wetterhoun, reu, gecastreerd, 11,5 jaar oud is ook een mastocytoom vastgesteld door onze dierenarts.

Er is een biopt genomen uit een klein knobbeltje in de huid naast de balzak Bij het scrotum tussen de achterbenen, doorsnede rond de 1 cm (maat bruine boon / tuinboon).

Hij wordt komende week geopereerd, maar ik wil graag zo snel mogelijk met deze producten beginnen!

Ik werk zelf in een reformwinkel en ken deze type producten goed, maar we hebben niet die spullen, die dokter Klaver aanbeveelt.

Kunnen die naar mij worden opgestuurd met de rekening erbij?

Alvast bedankt voor de inzet,

Hondenbezitter uit Bergen op Zoom

===========================

BEZOEK DE DN-SHOP:

« Laatst bewerkt op: 23 januari 2010, 19:44:39 door klaver4dieren »
OPEN DAG ZATERDAG 4 OKTOBER DIERENKLINIEK KLAVER EN WESTERHUIS
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
Reserveer voor foto met je huisdier topfotograaf  0488-410040
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
Re: Mastocytoom (tumor) bij hond, Varimune en Omegamatrix?
« Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2005, 22:10:57 »
Citaat
Kwam binnen bij Peter Klaver, dierenarts Dierennieuws en adviseur voor tumoren bij honden, katten en knaagdieren!

Bij onze hond kruising Friese stabij x Wetterhoun, reu, gecastreerd, 11,5 jaar oud is ook een mastocytoom vastgesteld door onze dierenarts.

Er is een biopt genomen uit een klein knobbeltje in de huid naast de balzak Bij het scrotum tussen de achterbenen, doorsnede rond de 1 cm (maat bruine boon / tuinboon).

Hij wordt komende week geopereerd, maar ik wil graag zo snel mogelijk met deze producten beginnen!

Ik werk zelf in een reformwinkel en ken deze type producten goed, maar we hebben niet die spullen, die dokter Klaver aanbeveelt.

Kunnen die naar mij worden opgestuurd met de rekening erbij?

Alvast bedankt voor de inzet,

Hondenbezitter uit Bergen op Zoom

Dit is gedaan, de hond gebruikt nu Omegamatrix en Varimune producten,

Dalwagen 29c
6669 CA Dodewaard (Gld)
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 21:27:51 door klaver4dieren »
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #8 Gepost op: 26 februari 2005, 22:16:56 »
Citaat
Beste Peter,

Sammy is stabiel. Ze gaat gewoon mee met de roedel en rent. Ze wil nog altijd iedereen voor zijn.
Meestal is ze hierna wel moe, maar soms ook niet! Het is voor mij moeilijk in te schatten wat de medicijnen doen.

Ze krijgt nu van ieders 3 x daags. De capsules eet ze met capsule en olie geheel op en de Varimune verspreid ik over het eten.

Sammy slikt vandaag precies 1 maand de medicijnen!

Algeheel beeld:
-De wond is op een klein stukje na dicht (op advies van Erik-Alexander Richter olie op wond gesmeerd).

Rond de wond blijft de huid en haren donkerder dan de vacht?? Komt dit door de tumor?
-2 blauwe plekken achter op de tong? had jij dit al gezien dan?
-ze speekselt minder
-ze eet na hartelust en drinkt matig (voorheen ook)

Lenny

Ik, Peter Klaver, kreeg 22 februari 2005 een telefoontje van deze eigenaresse Lenny Zandman.

"Sammy gaat SUPER, hij is levendig en gebruikt nog steeds dagelijks zijn Varimune en Omegamatrix.

De spieren in zijn achterhand, die weggevallen waren, zijn weer helemaal aan het terugkomen.

Afgelopen oktober (2004) is de hond geopereerd met de voorspelling van mijn dierenarts dat Sammy nog een maand of 6 maximaal te leven had.

Maar we zijn weer 4 maanden verder en Sammy is weer "als een jonge hond". Ik schrijf dit toe aan de medicijnen die dr. Peter Klaver aan mijn hond geeft.

Ik houd hem op de hoogte en heb hem gevraagd binnenkort naar hem te komen kijken,

Lenny Zandman

==========================================

DierenNieuws - webwinkel

Sashas Blend bij

DN internetshop!

« Laatst bewerkt op: 25 maart 2011, 19:57:18 door klaver4dieren »
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2005, 11:09:54 »
Aan de lezers van het DN-forum TUMOREN

Ik krijg veel vragen over de kosten van de producten Rejuvenal Omega-Matrix en Rejuvenal Varimune. Verder waar ze te bestellen zijn.

Rejuvenal Omega-Matrix 180 capsules euro

Rejuvenal Varimune 100, 100 capsules, euro

In principe is de richtdosering 1 capsule Omega-Matrix EN 1 capsule Varimune 100 per 7.5 kilo voor de kleinere honden.

Voor de grotere honden 1 capsule Omega-Matrix EN 1 capsule Varimune 100 per 10 kilo.

Wij adviseren om met een kuur van 6 weken te beginnen van een combinatie van beide producten.

Honden die door de tumor vermageren en minder energie hebben adviseer ik daarbij Phyto-Vite van Wellness (1 capsule per dag per 10 kilo) voor 6 weken met extra vitaminen en mineralen, warander ijzer voor ondersteunen van de weerstand.

Phyto-Vite per 6 tabletten (advies dosis voor de mens per dag): Vitamin A (25,000 IU), Vitamin C (500 mg), Vitamin D (200 IU), Vitamin E (400 IU), Vitamin K (70 mcg), Thiamin (15 mg), Riboflavin (17 mg), Niacin (100 mg), Vitamin B6 (20 mg), Folate (400 mcg), Vitamin B12 (60 mcg), Biotin (300 mcg), Pantothenic Acid (75 mg), Calcium (500 mg), Iron (4 mg), Phosphorus (250 mg), Iodine (150 mcg), Magnesium (400 mg), Zinc (15 mg), Selenium (200 mcg, 286% DV), Copper (2 mg, 100% DV), Manganese (5 mg, 250% DV), Chromium (200 mcg, 167% DV), Potassium (70 mg)
Phytonutrient Blend (800 mg, alfalfa leaf*, aged garlic bulb concentrate*, Pur-Gar� A-10,000 [garlic bulb]*, soy protein isolate*, broccoli floret*, cabbage leaf*, cayenne pepper fruit*, green onion bulb*, parsley leaf*, tomato*, spirulina*), canola oil concentrate (100 mg*), citrus bioflavonoid complex (50 mg*), rutin (26mg*), quercetin dihydrate (24 mg*), choline (50 mg*), Inositol (50 mg*), PABA (25 mg*), ginkgo biloba leaf standardized extract (20 mg: 4.6 mg ginkgo flavone glycosides; 1.2 mg terpene lactones*), bilberry fruit standardized extract (10 mg: 2.5 mg anthocyanosides*), catalase enzymes (10 mg*), grape seed proanthocyanidins (5 mg*), red grape skin extract (5 mg: 0.7-0.9 mg total polyphenols*), Boron (1 mg*).

Peter Klaver, dierenarts
Met speciale interesse in behandelen van tumoren bij honden, katten en knaagdieren
Dalwagen 29c
6669 CA Dodewaard (Gld)
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 21:28:25 door klaver4dieren »
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2005, 22:36:34 »
Beste Vimmie Veldstra,

Ik vind het echter lang duren voordat de wond helemaal dicht gaat. Het is a.s. donderdag inmiddels 6 weken geleden. Is dit normaal?

Ik heb de wond niet gezien, maar vaak duurt het lang voordat de wond geneest. Ik weet niet of het mogelijk was de wond te sluiten na operatie, maar blijkbaar niet. Eventueel kan dat worden versneld door er dagelijks wat haaienleverolie (Varimune Omegamatrix) op te smeren of Acedermzalf (apotheek of drogist)

Op Internet kom ik ook verhalen tegen over huidtransplantatie.

Hangt van de wond af (grootte en locatie), maar overleg met uw dierenarts kan geen kwaad. (waar woont u?)

De gaasjes zijn wel weer naar buiten gekomen, maar na vrijdag hebben we nog niets van het verband in haar ontlasting kunnen ontdekken. Kan dit volledig verteren? of moeten we actie ondernemen?

IK raad u aan om olijfolie of zonnebloemolie door het voer te geven (of paraffine, bij de dierenarts te halen) voor 2-3 dagen (laxeert en zorg voor extra "glijwerk")

Dalwagen 29c
6669 CA Dodewaard (Gld)

« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 21:28:46 door klaver4dieren »
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2005, 20:42:45 »
22 maart 2005

Hallo Peter,

Ik heb je afgelopen zaterdag een bericht gestuurd i.v.m. Sjos zijn bult!
Ik laat je nu weten dat ze geen jeuk meer heeft en niet meer krabt.
Wie weet heeft de zee haar goed gedaan zondag!?

De bult is er nog wel, maar die is niet groter geworden tot op heden.
Geen paniek dus!

Tot zover.

Groetjes Lenny
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #12 Gepost op: 20 april 2005, 20:44:40 »
25 maart
Hallo Peter Klaver,

Ik hou je gewoon op de hoogte van de ontwikkelingen van Sammy.
De bult is nog niet groter geworden, maar ze krabt zich nog af en toe.

Nu steunt ze al 2 dagen regelmatig niet meer op de poot, waar ze aan behandeld is.
Ik weet niet wat er precies gaande is, maar het zou met de mastycytoom te maken kunnen hebben. Hij zou niet geheel verwijderd zijn, dus.......? Ik weet het ook niet. Ik wacht maar af.

Ze kan nog alles, want ze gaat nog mee uit met de roedel en speelt op haar best. Ik moet ze soms intomen, anders vergaloppeert ze zich totaal.

Groeten,

Lenny
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

klaver4dieren

• Forum Administrator
  • Superbeest
« Reactie #13 Gepost op: 29 april 2005, 09:35:06 »
Update:

Hallo Peter,

Ik geef nu ongeveer 2 weken 1 capsule Varimune meer extra, dus 3 capsules / dag.

Ze verkeert in een goede conditie, elke dag genieten dus!

Ik heb alleen nog maar voor vandaag en morgen Varimune capsules.

Mijn verzoek is dus:"Stuur mij a.u.b. morgen, vrijdag 29 april 2005, de potjes toe.

Tevens ontvang ik graag van jou Sasha Blend in poedervorm vor zijn gewrichten!
De hoeveelheid 8 casules, die ik haar nu geef,
is teveel ineens door het eten!

Alvast bedankt voor je inzet,

Lenny

==========================================

DierenNieuws - webwinkel

Sashas Blend bij

DN internetshop!

« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2010, 10:40:17 door klaver4dieren »
Dalwagen 29c, Dodewaard
11.00-16.00 uur
- JOJO DE WALLABIE
- Ezeltje rijden,
- Kleurwedstrijd,
- vogelspin
- OPERATIEKAMER
- Knuffeldierdokter

vimmie veldstra

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 21 mei 2005, 10:56:11 »
Hallo Peter

Even een melding m.b.t. onze hond Senne. Het pootje begint er steeds beter uit te zien. Het heeft lang geduurd, maar is nu toch wel dicht.

Zou ik nog 1x het tel.nr. van Mw. Zandman mogen ontvangen. Ik ben dit kwijt geraakt. Onze PC is gecrashed en daardoor is ook het mailtje weg.

B.v.d.
Vimmie Veldstra
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2005, 13:29:26 door klaver4dieren »