Auteur Topic: kitten die niet eet/drinkt maar wel speelt enz  (gelezen 3034 keer)

Leonie14874

• Junior lid
  • **
kitten die niet eet/drinkt maar wel speelt enz
« Gepost op: 29 juni 2006, 11:49:42 »
Hallo allemaal,

ik wil graag een vraag stellen over een kitten die ik samen met haar broertje sinds afgelopen maandagavond in huis heb gekregen.
Ze zijn nu 6 weken oud en ja ik weet het,ze zijn veel te vroeg bij de moeder weg wat ik ook best betreur.
Nu gaat het met haar broertje heel goed maar met haar niet,ze heeft vandaag tot nu toe nog niet gegeten en gedronken,tot en met gisteren at ze wel (drinken ook niet,maar gelukkig kreeg ze vocht binnen via blikvoer/kittenvoer van Whiskas).
ze is wel speels en niet aan de diarree,heb de dierenartsassistente al gebeld en die zegt me geen zorgen te maken zolang ze wel speelt en niet aan de diarree is.Maar ze moet toch eten?
Help me alsjeblieft want ik ben erg ongerust over haar.
Ze gaf trouwens ook elke avond een beetje terug na het eten van het kittenvoer van Whiskas.
Wat doe ik verkeerd of wat gaat er verkeerd?
ik hou nu al zoveel van haar dat ik graag zie dat ze snel heel veel gaat eten enz.
Haar broertje doet dit namelijk wel!

groetjes
Leonie14874

Leonie14874

• Junior lid
  • **
Re: kitten die niet eet/drinkt maar wel speelt enz
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2006, 13:07:17 »
ik weet nog niet hoeveel ze wegen aangezien ik ze nog niet gewogen heb,maar ze zijn tot nu toe al wel 2x ontwormd.
Tot nu toe heeft ze een beetje water gedronken en ze kan wel zelf eten hoor,maar ik denk dat ze het gewoon niet lekker vindt of wat dan ook.
Broerlief eet sinds vandaag al bij de grote kat uit de bak en drinkt kattenmelk,maar wil het whiskasvoer vandaag ook niet hebben.
Poesje Kayleigh gaf de kittenmelk terug,moet ik nu wel of niet met haar naar de dierenarts? of moet ik eerst ander voer proberen?
dank je wel Nanna,voor je antwoorden!

groetjes
Leonie14874

Leonie14874

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2006, 13:33:42 »
ik heb besloten dat ik vanavond met haar naar de dierenarts ga,dit maakt mij te onzeker.
en ook al zou hij mij alleen maar advies geven over voeding dan ben ik al tevreden.
ik hou je op de hoogte wat ie gezegd heeft goed?

groetjes
Leonie

Leonie14874

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2006, 14:09:11 »
ja ik weet het anders ook niet,heb al 2 soorten voeding voor haar geprobeerd maar ze wil echt niets hebben.
en ik zie haar als een kind van me,een baby in dit geval dus is alleen het beste goed genoeg,dus dan maar naar de da.Woont hier 2 straten verderop dus dat scheelt,kunnen we het ook echt wachten he.
Ben alleen wel een beetje boos op mijn schoonzusje en zwager dat ze de kleintjes zo vroeg weggedaan hebben.
Maar goed,terugbrengen is geen optie want dan maak ik die kleine ook alleen maar in de war.

groetjes
Leonie

Leonie14874

• Junior lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2006, 16:36:20 »
heb toch besloten nog 1 dag te wachten aangezien ze wel speels is enz.
Als ze dan morgen nog zo is dan ga ik naar de dierenarts,vanavond laat ik mijn man ander voer meenemen van de winkel en als het dan niet beter wordt ben ik morgen als eerste bij de da.
Ons budget is niet groot en mijn moeder met onwijs veel kattenervaring zei me ook dat het poesje ook wel eens een dag van niet fit kan hebben of last van de warmte.En het daarom nog 1 dag aan te zien!

groetjes
Leonie